måndag 7 maj 2012

Jippie!

Nu är det klart!
Då är det bara litegran kvar.. sälja lägenheten, skriva på papper, byta bank, betala, få nycklar, prata med en jurist.. Å sen väntar en sommar med packning, flyttning, uppackning, skrapning å målning, gröna fingrar, skitiga fingrar, lite sömn, mycket bilkörning.. Å säkerligen en hel del bra å roliga saker också :)
Gamla Falmark, here we come;)

2 kommentarer: