tisdag 22 maj 2012

Bröllopsklockor

Åh vad fint och roligt det är med bröllop!

I lördags var det dags för Mikael och Jenny att bli man och hustru. De var väldigt fina och det var en sjukt rolig kväll. Maten var riktigt god och jag tyckte tom om förrätten som var en toast med romröra och rödlök. Jag som inte tycker om vare sig rödlök eller rom. Kanske mina vuxensmaklökar börjar växa fram ;)
Hur som, kvällen var superkul med massa gott, underhållning, dans och bra musik, även "The 4 sisters" uppträdde vilket alltid är lika kul att se! Jag fick tom dansa med min älskade Jonas (nåväl inte i början till låten Drömmen om Elin, utan i slutet till annan musik..) Men vad gör de, vi dansade iaf :)





Stort GRATTIS till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar