Ikväll sitter jag och myser i min sköna Onepiece. Tända ljus, bara jag och Tjorven hemma samt Fångarna på fortet. Sådär lagomt som man kan se på men man behöver inte anstränga sig för att hänga med i vad som händer.
Blir en tidig kväll då jag sovit skitkasst efter en stressig fredakväll på jobbet å en var lika stressigt idag. Bara imorgon kvar av jobbarhelgen!
Å fångarna på fortet! Vilka, ursäkta, idioter som var uppe i tornet. Gåtan löd "Vilket tal på 1900-talet blir samma om man vänder på det?" Det var en hel massa förslag med 1988, å ja jag vet inte allt.. å det tyckte han var helt logiskt.. om man vänder på 1988, ja då blir det ju 8891! Pucko..
btw, på måndag börjar mitt nya liv! Träning å inte så mycket onyttigheter på veckorna! =)
lördag 15 oktober 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Du är välkommen hit ;)
SvaraRadera