måndag 24 oktober 2011

Effektiv dag

Idag ha jag varit väldigt effektiv. Jobbade 7-16, kom hem, satt vid datorn å såg lite tv.. sovde, åt mat som J gjorde, sedan dess har jag sett tv å suttit vid datorn. Och gett Tjorven mat. Har även hunnit med att kissa och sms:a med Nea. Hmm, jo det är nog allt jag hunnit med idag, ganska stolt måste jag säga! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar