lördag 22 oktober 2011

4 år!

Idag är de min å älsklingens 4 års dag! =) 


Det firas ikväll med min födelsedagsfest! :) 
Ses i dimman...

1 kommentar:

  1. Meh, det är ju hemlit! Jag blir inte äldre! Haha

    Grattis till er 4-årsdag! DET är värt att fira!

    SvaraRadera