tisdag 13 september 2011

Typiskt. Har tänkt önska mig en parfym av J när jag fyller år. I lördags när jag var på stan hittade jag en som luktade gott, tog lite på handleden å även han tyckte om den.
Nu är bara den stora frågan; vad var det för parfym??
Har nån där ute nå tips på nån gooluktande parfym?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar