onsdag 28 september 2011

Mysigt.

Min stackars lilla tå..
Ska du frysa bort en vårta, frys bara vårtan och inte huden runt omkring.. Den blir brun och väldigt öm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar