tisdag 16 oktober 2012

prövar igen..

Förra inlägget skrev jag från mobilen. Det enda som syntes var första bokstaven i varje ord, mer än så behöver ni väl inte läsa. Ni får väl lista ut vad som står ;)

Hade skrivit nånting i stil med att det är skitväder. Snöblandat regn och en massa blåst.
Får man en dag som denna nyduschad vara i pyjamas å baka? Pyjamas mitt på dan. Tja, jag tycker det. Känner inte för att klä på mig nå snyggt eller så. Varmt och mysigt vill jag ha det. Å då jag inte har nå riktiga mjukisbyxor så får det bli pyjamas!

Nä, ner å börja baka så jag hinner innan jag drar iväg på kvällsjobb!

1 kommentar:

  1. Hihi, trodde det var tänkt som gissningstävling så var just i färd med att gissa orden i förra inlägget :P
    Ja, verkligen skitväder idag, jag tvättar och ska handla...med bil!
    Dock börjar dropparna bli mer och mer vita och fasta ser det ut som . . . ;D

    SvaraRadera