tisdag 9 oktober 2012

Bara en massa pladder..

Det känns som att jag är ledig idag. Å flera dagar framöver! Men kl 16.00 idag blir det ett kort jobbpass, sen jobbar jag inte föräns fredagkväll kl 21.00. Riktigt skönt. Å insåg igår kväll att jag inte behöver stiga upp före 6 förns nästa onsdag. Lycka!

Å som vanligt är det grått å trist ute. Regn. Vad ska jag hitta på då, tills Jonas stiger upp å vi far å storhandlar?

Det som är lite synd med att Jonas jobbar antt är att han såklart sover fram till typ 13, och de gånger jag haft upp ett städ-il så kan jag inte städa, för då väcker jag han. Å självklart kan jag ju städa när han vaknat, men mina städ-il håller inte i sig särskillt länge..

Imorogn blir det att fara på ett Indoor-pass på 360 med Jennifer. Jag vet inte riktigt vad jag ger mig in på, å jag antar att jag kommer känna mig mer död än levande när jag går därifrån.
Nu blir det lite hemmaträning, då jag fått påbackning av naprapaten jag var hos. Ajja bajja Elin, du måste ju ta hand om din kropp så den håller!

1 kommentar:

  1. Åh, vad tyckte du om indoor? Jag har varit där några ggr och Hjälp vad man svettas...he ba forsa!! Men bra pass! =)
    Vi får tänka på varann i helgen, jobbar också natthelg, ska sussa lite nu!
    Kram och ha en bra helg, ps, väntar fortf på fisketuren/norge-bilderna ;D

    SvaraRadera