söndag 19 februari 2012

Mitt bästa tips!

Jag måste bara få tipsa er om en sak! Jag hade ju köpt en primer att ha under ögonskuggorna, så de ska sitta bättre utan att lägga sig i ett "fint" veck. Å jag älskar den!


Too Faced Shadow Insurance, Lemon drop. Värd varenda krona av de 250kr + frakt jag betalade. (jag "råkade" visserligen klicka hem lite mer också så frakten kanske inte borde räknas med, men jag gör det för den är sååå bra den här!)
Nu är det roligt att sminka sig igen, när jag vet att ögonskuggan håller hela dagen! Den håller även hela natten å även hela dagen efter (jag veet, man ska ta bort sminket innan man ska sova, men när jag var så trött som jag var i fredas, då vart de helt enkelt inte. Å det var faktiskt fint på lördagen med, så det fick sitta kvar. Det är ju inte varje dag man vaknar sminkad å fin...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar