änteligen! som jag väntat.. efter lite mer än en månad kom till slut mitt smink hem till mig. och som jag gillart! Har visserligen bara prövat dom lila och dom gröna skuggorna (ett på varje öga, ni må tro att jag var snygg igår kväll ;))
Tyvärr så var en skugga sönder (det hade ju dock kunnat vara fler) men jag ska försöka rädda den och he den i en liten burk.
Köpte även en Dust It för ca en tjuga. Värt, hell yeah!
Var ute på en liten promme idag, det var ganska kallt om ansiktet men gud så skönt! -20 grader och sol. Solen som ger mig så mycket energi och glädje just nu, jag vill bara till fjällen och åka bräda å köra skoter. Älskade älskade vinter.
Nu; pröva mitt fina smink, vänta på J ska stiga upp så vi kan dra ner på stan å sen ev. tidig alla hjärtans dag middag på Bishops..? =)
tisdag 7 februari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar