fredag 24 februari 2012

Färg!

Jag är inne i en period nu, där jag vill att allt ska vara i färg. Därför har mina två senaste stadsköp resulterat i detta!


Härligt rosa byxor (typ leggings) och fjäderörhängen med matchande gula naglar. Köpte även en stor snygg ring och ett armband, man kan ju inte ha allt i färg heller :P


Nu är bara frågan, att köpa, eller icke köpa?!  Är det värt det, kommer det fungera mellan oss, eller ska jag nöja mig med den jag redan har..? Kanske om jag byter att jag utvecklas mer..?

2 kommentarer: