Vinter och snö, var är du?? Förra året den här tiden var vi vana vid snön. Då kom den ju redan vid 12 (typ?) oktober.. å nu är det den 17 november (!) och det finns ingen snö och det är ändå varmt ute. Hoppas hoppas att snön kommer ganska snart. Det enda jag oroar mig över är hur jag ska plumsa i snön till jobbet, för de brukar ju inte vara särskilt duktiga på att ploga vägen förbi edda-hallen..
Men oh så underbart med snö. Ljusare och trevligare, julmys, skoterkörning och snowboardåkning, samt kanske lite madrass/pulkåkning, snökrig och så måste ju nån offra sig att hjälpa barnen med att göra fina ljuslyktor av snön.. Jag kan offra mig! :)
torsdag 17 november 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar