Idag är en sån där underbar dag är jag bara vill lägga mig under täcket å gömma mig å inte stiga upp på ett bra tag.
Allt var så bra tills för typ.. 2-3 timmar sen? Allt går bara åt skogen å min bil vill inte laddas för att laddaren jag hade var trasig å J vill inte hjälpa mig med den andra laddaren som jag förstår nada av! (tror inte att han själv vet..) Sen laga mat när man inte har någon som helst inspiration å matlust gör inte livet lättare. Å allt annat är också bara blää nu.. Lite sötsaker å mitt humör blir bättre, men närman inser vad man gått upp de senaste åren å jag ändå har varit nyttig (ok nyttig å nyttig, men inga popcorn, godis kakor osv i veckan) så kan jag väl fortsätta vara nyttig i en dag till! Herregud, jag måste gör nått åt mitt sockerberoende..
Nu ska jag ta minst 10 djupa andetag å mysa ner mig i en filt å hoppas att lägenheten städas av sig självt!
torsdag 24 november 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Vännen, ta en stor kopp te och tänk att allt ordnar sig till slut ;) Du kan ju alltid fråga min fina sambo om tips om du behöver hjälp. Stor varm kram på dig.
SvaraRadera