tisdag 15 september 2009

varför


varför ska just jag straffas? gud säg mig, vad har jag gjort?
igår var ja hos frissan å klippte mig.. å då va hon snäll å gjorde en fläta av min lugg, en såndär snygg snefläta.. riktigt fint vart de.. meen med mina otalanger till fingrar går de inte å göra om! var fin hela dan igår med min fina fläta (även om de tog J 30 min att se att jag hade en fläta, å han märkte inte ens att jag klippt mig!) min fina fläta.. som jag skulle återskapa idag. som inte blev en fläta. som blev min gamla vanliga lugg. tråkiga gamla lugg. utan fläta. snyft.



De är väl bara å träna å träna, å hoppas att frisörgener går i arv, då borde J klara av de galant å fläta min lugg :)

Nu väntar jag på att fara på demensutbildning mellan 13-16, å sen äre jobb 17-2130.
Imorn e jag ledig, då ska ja bjuda Nea på mat =) Sambal-kotletter blir de.. mumma!

Nu; ingen aning!

tjipp!

1 kommentar:

  1. Tjusigt =)!!!!

    Jag har samma problem, Louise brukar göra inbakad fläta i min lugg, men jag får de inte att funka när jag ska göra de själv. Helt omöjligt... suck!!

    SvaraRadera