fredag 11 september 2009

afropower

efter en hel dag me jobb så var de skönt att träna efteråt, trott eller ej! å de va afropower, de är så jäkla kul :) även fast men är trött å slut efter jobbet så var de skönt å avkopplande.. å jobbigt! svettigt å varmt, känns i axlarna att dom har fått jobba!

sen sitter ja å ser på färjan 3 nu.. är inte han håkan den mest tv-kåta som finns? riktigt snygg är han dessutom, enligt han.. nää han är verkligen inte min favvo han är alldeles för tillgjord!

ikväll ska ja se idol å sen pirater =) han däremot gillar jag, jack sparrow eller johnny depp å även orlando *mums*

hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar