torsdag 3 september 2009

kamera

nu har äntligen min kära kamera kommit! :) är riktigt glad, men de är någon som har beslagtagit den.. jag får knappt titta på den.. J tror visst att de är hans.. killar å teknikprylar.. men han verkar tycka den är bra.. själv har jag bara hunnit märka att den är snygg.. hoppas ja får prova den sen :)

å nu ska de packas, för imorn far vi till utlandet :) norge here we come! å kameran ska me å fota all storfisk vi får :)

pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar