Efter att ha jobbat hela helgen känns det skönt med en ledig dag. Hade hoppats på att det skulle vara lika fint väder som det varit i helgen, men idag regnar det bara! Göra-höst-ute får vänta. Städa inne då. Jo, har försökt mig på det, men det går segt. Ett litet avbrott för att kolla bloggar, fb, se en serie, fika, ta lite kort..
Å det här med kort. Skulle verkligen vilja byta profilbild på fb. Börjar som bli less på den bild jag har nu. Men jag inser när jag kollar på bilder, så gör jag för det mesta någon grimage och denna gång skulle jag vilja ha en "normal" bild på mig.
måndag 17 september 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar