I fredags for vi till stugan å åt middag, jag passade på att plocka lite blåbär. Hade bara tänkt plocka litegran, men när det fanns så himla mycket kunde jag ju inte låta bli att plocka mer.
Kvällen spenderades då med att rensa. Å eftersom jag inte hade någon skak var det inte kul, tog en väldans tid. Tur att J hjälpe mig, kanske 10 minuter.. Jag orkade dock bara rensa typ hälften..
Dan efter for jag å handlade, köpte en skak och resnade den andra halvan, det gick ju superfort med en sån! Nu hoppas jag på bra väder imorgon så jag kan ge mig ut på jakt efter lite mer bär.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar