Igår hade jag tagit in min bräda för att justera bindningarna lite. Efter en liten stund var det någon mer som vill pröva på att åka :)
ska snart fara ner å träna, måste bara låta naglarna torka lite till. Jag gillar lack där man behöver ett, MAX 2 lager och torkar fort.. det här lacket behöver jag minst tre lager för att det ska täcka (+underlack å topplack..) Men jag gillare ändå. Gult lack. snyggt!
fredag 30 mars 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar