fredag 30 mars 2012

sötnöt

Igår hade jag tagit in min bräda för att justera bindningarna lite. Efter en liten stund var det någon mer som vill pröva på att åka :)


ska snart fara ner å träna, måste bara låta naglarna torka lite till. Jag gillar lack där man behöver ett, MAX 2 lager och torkar fort.. det här lacket behöver jag minst tre lager för att det ska täcka (+underlack å topplack..) Men jag gillare ändå. Gult lack. snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar