Denna vackra klänning vill jag ha på bröllopet jag ska på i maj! Tyvärr fanns den inte i min storlek. Som vanligt. Men nått liknande vill jag ha, som ser ut sådär runt halsen. Vill. Vill. Vill.
/E
fredag 9 mars 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar