fredag 9 mars 2012

klänning

Denna vackra klänning vill jag ha på bröllopet jag ska på i maj! Tyvärr fanns den inte i min storlek. Som vanligt. Men nått liknande vill jag ha, som ser ut sådär runt halsen. Vill. Vill. Vill.


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar