mycket har hänt sen sist och jag tänker inte gå igenom det.. utan jag börjar från å med nu, eller ja.. from helgen som var..
Åkte nämligen till Sorsele å det var en sån bra helg!
Kanonväder, grymt bra backar och före, trevligt och roligt sällskap, god mat, charadspel.. ja, vad mer kan man begära? =)





Så till något helt annat.. jag kommer att blogga mycket och ofta, jag kommer att blogga lite och sällan, jag kommer att blogga som en jojo, och jag kommer att skriva precis vad tusan jag vill.. Inget krav på nått, bara min lilla dagbok som jag delar med mig till resten av världen!
/E

Welcome back! =)
SvaraRadera