söndag 14 november 2010

the end

Har funderat lite fram å tillbaka.
Hit å dit.
Å nu har jag bestämt mig.

Detta blir mitt sista inlägg. Eller ja. Jag tar paus på obestämd tid. Kanske till imorgon, kanske resten av mitt liv. Den som lever får se.

Anledningen?
För att jag helt enkelt inte känner för att blogga. Vill så gärna ha en massa inspiration, lägga ut en massa fina bilder, inspirerande och roliga inlägg. Å det tycker jag inte att jag gör å då vill jag inte fortsätta.

Så tack mina vänner för att ni läst :)

/E

2 kommentarer:

  1. Nä nu får du sluta med ditt uppehåll!!

    SvaraRadera
  2. Ja...nu är nog ditt uppehåll slut! =)
    Tycker om att läsa din blogg, även det vardagliga är kul att läsa om, ett bra sätt att hänga med =)
    Så...*simsalabim*...(skickade lite blogginspiration)
    pussochkram

    SvaraRadera