varning för ett argt å irriterat inlägg..
jäkla gardiner!
har äntligen fått gardinerna som ska vara i vardagsrummet.. måste bara fålla upp dom.. men hur jag än gör så blir det bara fel! för långa, för korta å dom verkar alltid bli mycket mycket kortare i kanterna än i mitten, blir de så eller är de bara jag som är så jävla dum att jag inte kan fålla ett par sketna gardiner..
har hållit på i nästan två timmar med EN gardinlängd å de går inte så nu har jag gett upp..
jag är arg å frustrerad, ledsen å fjollig. jag orkar inte bråka mer med dom nu.
jag har världens sämsta tålamod, å idag extra dåligt.
jag skyller på PMS, vare sig de är de eller inte.
skönt att få skriva av sig lite å nästa inlägg ska bli ett mer glatt inlägg!
/E
jäkla gardiner!
har äntligen fått gardinerna som ska vara i vardagsrummet.. måste bara fålla upp dom.. men hur jag än gör så blir det bara fel! för långa, för korta å dom verkar alltid bli mycket mycket kortare i kanterna än i mitten, blir de så eller är de bara jag som är så jävla dum att jag inte kan fålla ett par sketna gardiner..
har hållit på i nästan två timmar med EN gardinlängd å de går inte så nu har jag gett upp..
jag är arg å frustrerad, ledsen å fjollig. jag orkar inte bråka mer med dom nu.
jag har världens sämsta tålamod, å idag extra dåligt.
jag skyller på PMS, vare sig de är de eller inte.
skönt att få skriva av sig lite å nästa inlägg ska bli ett mer glatt inlägg!
/E

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar