fredag 8 oktober 2010

gardiners

åh typiskt!
föra veckan beställde jag gardiner, å idag komme dom. glad å nöjd över de så drog ja fram strykbrädan åtar ner gardinerna i vardagsrummet. stryker en gardin å sätter upp. jädrarns. den är alldeles på tok för kort.
trots att jag mätat så hade jag mätat fel. eller så räknas den lilla tygbit som är ovanför gardinstången med i måttet å de tänkte jag aldrig på.

å de andra gardinerna till sovrummet hade jag beställt fel sort. de va inte dom ja tänkte beställa, men nu får dom duga! hehe..

trots detta å mitt humör fick sej en rejäl bergådalbane-tur så är livet ändå riktigt härligt!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar