onsdag 23 december 2009

snöö =)

igår skulle jag å J se film.. han hade en film han ville se, terminator.. ja tänkte jag! den vill jag åxå se! tills han hedde igång filmen å jag förstod att jag hört fel.. jag tänkte hela tiden på transformers..! å INTE terminator =/ men ja såg den å tja.. inte riktigt min typ av film å den va inte så jättebra..

å kakorna å muffinsarna jag gjorde blev inte alls nå bra! grr..! va så duktig å gjorde både vaniljmuffins å pepparkaksmuffins.. men de straffade sig me att dom blev misslyckade :)

nu sitter jag å väntar på att fara till jobbet.. tror jag ska fara dit så jag är där långt före,orkar inte sitta här å VÄNTA! hatar jobba em-kväll.. suck.. men imorn e de jul;)

å jag älskar all den snö som kommit! :) mindre kul var de väl att sopa av bilen å skotta runt den men de va de värt! snösnösn i massor! tur att de är bara pudersnö å inte nån tung klibbsnö..

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar