onsdag 9 december 2009

ilandsproblem

För tillfället tycker jag inte om TV3.. försöker se Project Runway, men rutan blir svart var å varannan minut, ne oftare till och med.. herregud vilket ilandsproblem! men det är ju så bra program, vill ju se hur deras kläder blir å vem som åker ut! MUPP!!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar