För tillfället tycker jag inte om TV3.. försöker se Project Runway, men rutan blir svart var å varannan minut, ne oftare till och med.. herregud vilket ilandsproblem! men det är ju så bra program, vill ju se hur deras kläder blir å vem som åker ut! MUPP!!
/E
onsdag 9 december 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar