om jag då visste vad jag vill bli.. vill så gärna plugga vidare, men till vad? det är de jag inte har minsta lilla aning om.. alla andra verkar veta vad dom vill med livet.. alla utom jag. känns verkligen som att alla pluggar till en eller redan har en bra utbildning. å alla vet va dom vill å kan så mycket å bla bla bla. jävla skit. så är det inte för mig. jag har ingen aning. ska då iaf inte bli dataspelsberonde. på tal om ingenting. helt okompetent är jag å förstår sällan nått.. helt jäkla lost in space. är så bakom flötet så de finns inte.
hejsvejs
söndag 11 oktober 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar