onsdag 7 oktober 2009
Barn
Alldeles för långt till Rundvik! I måndas for ja hem till Gissträsk å skulle byta till vinterdäck. Tisda morron bar det iväg till Rundvik å min älskade systerson :) Finns nog ingen sötare bäbis än han! Han är så söt å gullig å charmig. Å så mysigt att vakna på morron å mysa me han! Varm å go! Nej jag blir inte sugen på skaffa barn, jag nöjer mig med systers barn.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar