Tjoho!
Ännu en fin dag har vi haft och den har spenderats på med att jobba på förmiddagen och varit på en väldigt intresant föreläsning på eftermiddagen. Det var Ola Polmé som föreläste om Praktisk Profesionell Planering och ser framemot morgondagens föreläsning!
I helgen drog vi upp till Tärna som bjöd på lagom temperatur och en dag med dålig sikt och en dag med sol. Får jag skryta? Det gör jag ändå, för att jag tror att jag har blivit bättre på åka! Det känns då iaf som det och tom Jonas sa "Tror att du blivit bättre, nu slipper vi stå där nere å vänta på dig så länge". Det är ju ett bra betyg ;)
Vi åt middag och såg hockeyn på "hotellet" (Fjällbyn) och såklart så vann Skellefteå! Go AIK!
Köpte även en ny skoterhjälm och facemask då min hjälm bara immar igen, trots att visiret är mer öppet än stängt. Så den hoppas jag få prova snart.
onsdag 23 januari 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar