Eftersom jag tycker att många uppdaterar alldeles för sällan å kanske inte bara ska gnälla utan faktiskt själv också uppdatera.. Fast de flesta (typ alla) följer mig ju på instagram där de flesta bilderna läggs ut. Det finns dock några bilder på vårat älskade hus som jag inte lagt ut. Så det ser ut vintertid.
Fast nu när jag ska ladda upp bilderna inser jag att jag är sämst på data. Jonas har precis installerat nya hårddiskar och nytt windows. Detta innebär att jag inte lyckas föra över bilder. Såklart.
Kan då berätta för er att jag är ledig imorgon (änså länge) och det ska bli SÅ skönt! Har jobbat 7 dagar i sträck nu så både kropp och knopp är helt slut. Skulle ju ha varit ledig månda å tisda efter min jobbarhelg, men med magsjuka bland både vårdtagare, ordinarie personal och vikarier så får man ställa upp å jobba på sina lediga dar. Ringer dom imorogn kommer jag förmodligen att tacka ja (trots att jag då inte blir ledig en hel dag förns lördag innan jul..) men kan som inte säga nej å de där extra pengarna är mer än välkomen. Så ikväll passar jag på att vara vaken längre då jag lagt mig vid 2130 för att jag varit så trött.
Bäst att pallra mig isäng nu då ögonen snart faller ihop av sig själv och jag har en hel del borden och måsten imorgon. Kanske chocka J med att ha skottat av husvangs-taket? Trots min höjdskräck.
Sen har ju vintern och våren för få helger. Och att man då jobbar ganska många av dom gör väl saken kanske inte bättre.
torsdag 13 december 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar