lördag 10 november 2012

morron

Jaså nu funkar det?  Att blogga från mobilen.. sist jag försökte blev det ju bara första bokstaven i varje ord..?
Ligger i sängen å borde stiga upp,  men har man varit ledig 2 dar av 14, så förtjänar man att ligga å dra sig! Å det är ju så mysigt när J ligger å sussar bredvid mig.
Å sen att det varit två fartfyllda veckor då hela jobbet flyttat till ett nytt ställe där det krävs helt nya rutiner. Ja, inte konstigt att jag är helt slut i skallen!
Ute blåser det så jag tror att taket blåser iväg snart.
Nu är det dags för mig att göra morgon på riktigt!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar