Jag måste bara få tipsa er om en göörbra grejj! Ni har säkert redan upptäckt det, men utafall att ni inte har det..
Har hållit på å städa idag, det var välbehövlig. Men det är ju så tråkigt att bara städa, och nån spotify orkar jag inte med då det bara är reklam. Så tänkte lyssna lite på radion, men det var inget roligt att lyssna på. Men då kom jag på att J brukar ju lyssna på olika POD-casts.. så jag letade åt en jag länge har velat lyssna på, nämligen Underbara Clara . Har väl inte följt hennes blogg, bara kikat in nån gång då och då, men oj vad jag gillade den podden!
Så är städningen tråkig, sök upp nån pod att lyssna på, finns huuuur mycket som hellst! Sen äre bara att städa å shååa på :)
torsdag 9 augusti 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar