Hade tänkt lägga upp en bild på mina fina tagetes som jag fick av Sandra. Men när inte paddan vill som jag vill så får det vara. De har iaf börjat å blomma :)
Det går framåt med huset.nu har vi tvättat med mögeltvätt på allt under husets 'midja' å det är ju mer än hälften :) jag vill inte göra mer nu, då jag inte riktigt gillar det här med stå på stege å HÖJDER! Måste nog ta tag i min höjdrädsla och även insektsrädsla.
Förra veckan bar jag ut en del till förrådet å ställde iordning lite där, när jag helt plötsligt ser två jättestora mördarfjärilar!! Inte såna söta färgglada, utan med stort fult tjolckt ansikte och äckliga vingar. J var snäll å tog bort dom (i vingarna med sinahänder och utan handskar!) Jag förklarade att de bara attakerar å mördar tjejer.
fredag 29 juni 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar