måndag 23 april 2012

tacktal

Tack tack tack till alla som höll tummarna förra veckan (om nån nu gjorde det..?)
Annars kan jag ju säga att det är mitt fel att Skellefteå AIK förlorade sista matchen.
Jag bad nämligen till de högre makterna, hellre huset än guldet. Och det vart ju så!
Då äre bara att vänta på besiktningen. Som är den 7 maj. Om två veckor! Det är ju skitlänge kvar! Jag vill ju veta nu nu nu! För när den är klar vet vi helt säkert. Är det nått stort fel på huset så har vi enligt kontraktet rätt att dra oss ur. Men vi vill ju ha de, å vi vill inte ha nå stora fel på huset. Helst inget alls, men alltid är det väl nånting, iaf nånting att obsa.

Så nu ber jag er igen. Håll tummarna för oss den 7 maj!

För övrigt så var det en väldigt bra kväll i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar