fredag 8 april 2011

feeedag

Igår kväll när jag kom hem, typ kvart över tio, så smög jag allt jag kunde. J hade sagt han skulle börja jobba tidigare så han hade redan gått å lagt sig. Jag stängde dörren till sovrummet, tassade på i lägenheten, såg BB med låg volym så jag nästan inte hörde va dom sa, gjorde allting så tyst jag bara kunde. När jag väl gick å la mig så viskade jag "är du vaken", och skulle ge J en kram. Va..? sängen är tom! Han hade redan hunnit fara å jobba innan jag ens kom hem, å där hade ja gått å trott att han sov å jag skulle försöka å inte väcka han! Snopet värre!

Underbara hembygd!

Idag ska jag förresten på BodyPump för första gången i mitt liv! ojoj va nervös jag är! =/

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar