onsdag 28 juli 2010

i landsproblem

borttappad blogg!
för nån dag sen klickade jag mig lite hit å dit å vips så hamnade jag på en blogg. en blogg som hade så väldigt fina bilder, lagom mycket text och en jäkligt bra känsla fick jag direkt jag hamnade där. men nu är frågan. vad tusan var de för blogg? jag trodde jag skulle komma ihåg va den hette men icket.
det vra som sagt mycket bilder, och i ganska många bilder var det en liten text, en liten beskrivning om vad bilden innehöll eller vad som hände. bilderna var väldigt vackra, nästan som en proffsfotograf hade tagit dom.
har letat efter den väg där ja trodde ja kunde ha hittat den, men förgäves.
å i denna bloggjungel så är de som att leta efter en nål i en höstack.
så jag ger upp.
men om jag råkar hitta åt den, då blir jag glad!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar